• 500.000 tevreden klanten gingen je voor
  • GRATIS verzending van je canvas!

Een moment geduld aub..

Wij helpen je graag verder!

Foto op canvas vragen

 

Vakmanschap Foto op glas met passie en vakmanschap gemaakt
Levering foto op glas Binnen 3-5 werkdagen verstuurd
Foto op plexiglas beste kwaliteit 100% kwaliteitsgarantie!

De klantenservice van FotoOpCanvas.nl helpt je graag bij al je vragen!     

Wij proberen je op onze website zo uitgebreid mogelijk te informeren. Toch kan het voorkomen dat je een vraag hebt over een onderwerp dat niet (duidelijk) op onze website staat. Onderstaand een lijst met veelvoorkomende vragen en onderwerpen.  

Klik op een vraag naar keuze en het antwoord komt in je scherm. Staat je vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op, onze klantenservice helpt je graag verder!

Meestgestelde vragen

Foto op canvas informatie

Je vraag is nog niet beantwoord?

Neem dan contact met ons op!

✉   info@FotoOpCanvas.nl

✆   0900 - 2000110
(Ma t/m Do: 08.00-12.00 | 13.00-17.00 | 18.30-21.30 | Vrij: 08.00-12.00 | 13.00-16.00)

MEESTGESTELDE VRAGEN

1. Wat is de levertijd van een foto op canvas?

Levertijd Standaard

Nadat je je bestelling hebt geplaatst, wordt je foto op canvas op WERKdagen binnen 48 uur verzonden. Bekijk onderstaand schema voor een duidelijke weergave van de uiterlijke verzenddag van je foto op canvas. LET OP: Bestel je na 13.00 uur, dan gaat de levertijd op de volgende werkdag in.

STANDAARD VERZENDING: binnen 2 werkdagen verstuurd, GRATIS verzending:

Standaard verzending     Binnen 2 werkdagen verstuurd
Bestelling geplaatst op:     Bestelling uiterlijk verstuurd op:
Maandag     Woensdag
Dinsdag     Donderdag
Woensdag     Vrijdag
Donderdag     Maandag
Vrijdag     Dinsdag
Zaterdag     Woensdag
Zondag     Woensdag 


SPOED ORDER: je betaalt 20% extra over de verkoopprijs

SPOED order     Binnen 1 werkdag verstuurd
Bestelling geplaatst op:     Bestelling geleverd op:
Maandag (vóór 13.00 uur)     Dinsdag
Dinsdag (vóór 13.00 uur)     Woensdag
Woensdag (vóór 13.00 uur)     Donderdag
Donderdag (vóór 13.00 uur)     Vrijdag
Vrijdag (vóór 13.00 uur)     Maandag
Zaterdag (geen specifieke tijd)     Dinsdag
Zondag (geen specifieke tijd)     Dinsdag


LET OP: De levertijd van je bestelling gaat in zodra wij je bestelling + betaling hebben ontvangen. 
Heb je betaald via 'Overschrijving via bank'? Dan kan het enkele werkdagen duren voordat wij je betaling hebben ontvangen en je foto in productie nemen. Bestellingen die betaald zijn via iDEAL en Achteraf betalen worden direct in productie genomen. LET OP: de levertijd van een collage gaat in nadat je akkoord hebt gegeven op het ontwerp dat wij hebben gemaakt. 

Bestellingen met daarin producten groter dan 120x80 of 100x100 hebben een langere levertijd, deze bestellingen worden binnen 5 tot 10 werkdagen verstuurd.

▲ terug naar het overzicht

 

2. Wat is de status van mijn bestelling?

FotoOpCanvas.nl e-mailt je na iedere status-update. Ontvang je dit e-mailbericht niet? Wellicht is de mail in de 'Ongewenste mailbox' terechtgekomen.

Bestelstatus 'Beoordeling'

Je foto wordt door onze medewerkers beoordeeld. Mocht de kwaliteit van je foto van onvoldoende kwaliteit blijken te zijn om te printen, dan nemen wij contact met je op.

Bestelstatus 'In Productie'

FotoOpCanvas.nl maakt je bestelling klaar.

Bestelstatus 'Verzonden'

Je bestelling is overgedragen aan de bezorgdienst en is naar je onderweg. Je ontvangt een verzendbevestiging met een Track & Trace code waarmee je de zending online kunt volgen.

Heb je tijdens het bestellen een account bij ons aangemaakt? Via dit account kun je je bestelling op de voet volgen:
Log in met je e-mailadres en wachtwoord en ga naar 'Bekijk Status Bestelling'. 

   > Log in op je account

▲ terug naar het overzicht

 

3. Ik heb geen orderbevestiging ontvangen, wat nu?

Als je een bestelling bij ons hebt geplaatst, ontvang je direct een orderbevestiging van ons. Heb je de e-mail met orderbevestiging niet ontvangen? Waarschijnlijk is de bevestigingsemail dan in je Spambox (Ongewenste e-mail) terechtgekomen. Open deze box in je e-mailaccount en bekijk of het bericht daar tussenstaat. Is dit het geval, markeer het bericht dan als 'Geen spam' zodat eventuele volgende statusupdates direct in je Postvak IN verschijnen. 

Staat de bevestigingsemail ook niet in je Spambox, neem dan contact met ons op via info@FotoOpCanvas.nl of 0900 - 2000110. Onze klantenservice stuurt je de orderbevestiging dan nogmaals toe.

▲ terug naar het overzicht

 

4. Wat doe ik als ik mijn bestelling niet kan afronden?

Het is mogelijk dat het door een foutmelding of een instelling van je browser niet mogelijk is om je bestelling af te ronden. In dat geval adviseren wij je contact op te nemen met onze klantenservice via info@FotoOpCanvas.nl of telefoonnummer 0900 - 2000110. Vermeld in je e-mail welke foutmelding je krijgt en voeg als het mogelijk is een screenshot of foto van je scherm toe aan je bericht. Onze medewerkers zullen dan samen met jou je bestelling alsnog afronden zodat je zo snel mogelijk van je foto op canvas kunt genieten! 

▲ terug naar het overzicht

 

5. Mijn betaling is mislukt, wat nu?

Als je betaling is mislukt kan dit verschillende redenen hebben:

  • Er is een storing bij de betreffende bank
    Wij adviseren je contact op te nemen met je bank of even af te wachten tot de storing is verholpen. Vervolgens kun je de betaling nogmaals proberen te plaatsen via 'Overschrijving via bank'
  • Je hebt voor achteraf betalen gekozen, maar deze optie wordt niet geaccepteerd
    Het kan voorkomen dat je nu niet gebruik kunt maken van de achteraf betalen functie. De reden hiervoor is dat Buckaroo (onze betaaldienst) een gegevenscontrole uitvoert voor ieder nieuw betaalverzoek. Deze toetsing bestaat uit het controleren van je (betaal)gegevens. Waarschijnlijk is er bij jou iets geconstateerd waardoor Buckaroo heeft besloten geen toestemming te geven voor achteraf betalen. Door het uitvoeren van deze professionele toetsing gaat men potentieel misbruik van de achteraf betaaldienst tegen. Buckaroo hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in haar privacystatement. 
  • Wat als achteraf betalen niet lukt? 
    Als achteraf betalen niet lukt, dan kun je uiteraard gebruik maken van onze andere betaalmethodes:

    - iDEAL
    Je rekent je betaling snel en veilig af met iDEAL. Ga hiervoor opnieuw naar je winkelwagen en kies bij de laatste stap voor de betaaloptie iDEAL. 
    Zodra wij je betaling hebben ontvangen, wordt je bestelling in productie genomen. 
    Via iDEAL betalen   

    - Overschrijving via bank
    Via je eigen internetbankier programma kun je eenvoudig en veilig een bankoverschrijving doen. In de omschrijving van de overschrijving vul je je ordernummer in. Als je via een bankoverschrijving betaalt, duurt het ongeveer 1 a 2 werkdagen voordat wij je betaling hebben ontvangen. Zodra wij je betaling hebben ontvangen, wordt je fotoproduct in productie genomen. Een bankoverschrijving is gratis.

    Bankgegevens
    Rabobank 11.89.25.563 t.n.v. FotoOpCanvas.nl in Kollum
    IBAN: NL53 RABO 0118 9255 63 BIC: RABONL2U

▲ terug naar het overzicht

 

6. Is de kwaliteit van mijn foto voldoende?

Je wilt natuurlijk dat je foto zo scherp mogelijk wordt afgedrukt op canvas. De kwaliteit van je foto speelt hierin een belangrijke rol. Als je een grote foto bestelt is de kwaliteit belangrijker dan wanneer je een kleiner formaat bestelt. Een foto wordt namelijk 'uitgerekt' als deze groot wordt afgedrukt, bij een matige fotokwaliteit kan de foto dan minder scherp worden. 
Een foto die afgedrukt wordt op canvas kan ook heel mooi uitkomen als deze iets wazig is. Twijfel je over de kwaliteit van je foto? Stuur dan vrijblijvend een e-mail naar onze Klantenservice. In de e-mail vermeld je welk formaat je graag wilt bestellen. Je foto voeg je als bijlage bij. Je e-mail kun je sturen naar info@FotoOpCanvas.nl Onze medewerkers geven je graag advies!

▲ terug naar het overzicht

 

7. Wat kost een foto op canvas?

De kosten van je foto op canvas hangen af van het formaat en framedikte die je kiest. Je hebt al een foto op canvas vanaf € 6,-. Voor meer informatie over de framediktes en prijzen verwijzen wij je naar

Formaten en prijzen foto op canvas

▲ terug naar het overzicht

 

KLANTENSERVICE

Vragen

Vragen stellen staat natuurlijk vrij. Wel willen je graag wijzen op deze uitgebreide vragenpagina waar veel antwoorden op veelvoorkomende vragen te vinden zijn. 

Mocht je vraag of onderwerp er niet tussen staan, neem dan gerust contact met ons op.

   > Contactpagina 

▲ terug naar het overzicht

 

Suggesties

Wij kunnen natuurlijk het meest leren van onze klanten. Daarom, heb je suggesties, opmerkingen, tips of ervaringen die je met ons wilt delen? Laat het ons weten! 

   > Contactpagina 

▲ terug naar het overzicht

 

Klachten

Wij hopen het niet, maar het kan natuurlijk voorkomen dat je een klacht hebt over onze producten of dienstverlening. Wij doen er alles aan om je met een tevreden gevoel aan ons terug te laten denken, daarom ontvangen we je klacht graag! Je klacht ontvangen wij grag per e-mail:info@FotoOpCanvas.nl 
We vragen je vriendelijk een (of meerdere) foto ('s) van je fotoproduct bij te voegen zodat we je klacht direct in behandeling kunnen nemen. Op werkdagen heb je binnen 24 uur een reactie op je bericht. 

   > Contactpagina 

▲ terug naar het overzicht

 

Bereikbaarheid

Wij zijn bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 8.00 uur tot 12.00 uur en van 13.00 uur tot 17.00 uur. Op maandag t/m donderdag ook van 18.30 uur tot 21.30 uur. Heb je een e-mailbericht gestuurd? Dan kun je daar op werkdagen binnen 24 uur een reactie op verwachten.

▲ terug naar het overzicht

 

Algemene voorwaarden

Onze Algemene voorwaarden kun je vinden via de onderstaande link.

   > Algemene Voorwaarden

▲ terug naar het overzicht

 

Bescherming persoonsgegevens

Als je een bestelling plaatst in een webshop, wil je natuurlijk dat er vertrouwelijk om wordt gegaan met je gegevens. Wij beloven dat wij uiterst zorgvuldig met je gegevens en beeldmateriaal omgaan. 

Natuurlijk hebben we wel wat gegevens van je nodig om je bestelling in orde te maken en bij je af te kunnen leveren. 

Welke gegevens hebben wij van je nodig?

Voor- en achternaam: Wij hebben je naam nodig om je bestelling op te kunnen slaan en te kunnen versturen
en je eventueel verder te helpen als je een vraag hebt.

Adres en woonplaats: Je adres en woonplaats hebben wij uiteraard nodig om je bestelling netjes en op tijd op het 
gewenste adres af te kunnen leveren.

Telefoonnummer: Mochten er onverhoopt vragen ontstaan over je bestelling, dan nemen wij bij twijfel even 
contact met je op.

E-mailadres: Op je e-mailadres ontvang je van ons een bestelbevestiging en een link waarmee je je bestelling
kunt volgen. Handig om op de hoogte te blijven dus!

▲ terug naar het overzicht

Beveiligde bestel- en betaalomgeving

Wij snappen als geen ander hoe belangrijk het is dat je veilig en verantwoord een bestelling plaatst en betaalt. Daarom is ons bestel- en betaalsysteem voorzien van een beveiliging, een zogenoemde 'SSL-verbinding'. Zo kunnen anderen niet 'stiekem' met je meekijken. Om met SSL te betalen heb je geen speciale software nodig. Je herkent een veilige SSL-verbinding aan het groene slotje bovenin je browser. 

▲ terug naar het overzicht

 

BESTELLEN

Productoverzicht

Op FotoOpCanvas.nl bestel je je mooiste foto op canvas. Voor meer informatie over een foto op canvas verwijzen wij je naar > Informatie foto canvas

In tegenstelling tot wat de naam doet vermoeden, kun je bij ons naast een foto op canvas ook terecht voor de volgende fotoproducten: Foto op plexiglasFoto op houtFoto op aluminiumFotoposter en Tuinposter

▲ terug naar het overzicht

 

Bestelling plaatsen

  • Klik op de oranje bestelbutton ´Direct bestellen´
  • Kies je favoriete fotoproduct en klik op de bestelknop onder het gekozen product
  • Je bent nu in de besteltool 
  • Via deze tool bestel je in 4 gemakkelijke stappen je foto op canvas. Klik op de oranje bestelbutton ´Bestel uw foto op canvas´ of op de bestelknop onder het gekozen effect
  • Upload nu je foto via je computer, Facebook, Instagram of Flickr
  • Vervolgens selecteer je eventuele extra opties
  • Is je bestelling naar wens? Klik dan op 'Voeg toe aan Winkelwagen'
  • Je kunt ervoor kiezen nog een foto te bestellen, hiervoor doorloop je dezelfde stappen als hierboven
  • Heb je een kortingscode? Vul deze dan in en klik op 'Toepassen'
  • Wil je een cadeaubon inwisselen? Voer de cadeaubon code dan in en klik op 'Ga Verder'
  • Ben je tevreden over het product/de producten in je winkelwagen? Klik op 'Bestelling afronden'
  • Vul je account-, factuur- en verzendgegevens in
  • Betaal je bestelling via één van onze betaalopties
  • Je bestelling wordt binnen 2 werkdagen verzonden

▲ terug naar het overzicht

 

Geen orderbevestiging ontvangen

Je bent natuurlijk benieuwd of wij je bestelling in goede orde hebben ontvangen. Daarom sturen wij iedere klant via e-mail een orderbevestiging. Heb jij geen orderbevestiging ontvangen? Waarschijnlijk is de e-mail dan in de map 'Ongewenste post' of 'Spam' terechtgekomen. Is dit het geval? Markeer dan je bericht even als 'Gewenste post'. Overige statusupdates zullen dan voortaan in je Inbox worden geplaatst. Indien je geen orderbevestiging hebt ontvangen kun je de status van je bestelling bekijken via je account. Je kunt gemakkelijk inloggen op je account via de volgende link: Inloggen op account Mocht je geen account hebben aangemaakt, neem dan even contact op met onze Klantenservice. Onze medewerkers informeren je graag over je bestelling.  

▲ terug naar het overzicht

 

Bestelling wijzigen of annuleren

Mocht je onverhoopt je bestelling willen wijzigen of annuleren, dan adviseren wij je contact op te nemen met onze Klantenservice. Als je foto al in productie is genomen is het NIET mogelijk je bestelling te wijzigen of te annuleren.

▲ terug naar het overzicht

 

Account aanmaken

Wil je een account aanmaken op FotoOpCanvas.nl? Dat kan snel en gemakkelijk. De voordelen van een eigen account zijn:

  • Sneller afrekenen
  • Je kunt meerdere afleveradressen opgeven
  • Je kunt vorige bestellingen bekijken
  • Je hebt inzage in de status van je bestelling

    > Account aanmaken

▲ terug naar het overzicht

 

Wachtwoord vergeten

Heb je een account maar ben je je wachtwoord vergeten? Geen probleem! Via onderstaande link vraag je gemakkelijk een nieuw wachtwoord aan. Je ontvangt na je aanvraag een e-mailbericht van ons met een link om je wachtwoord te wijzigen. 

     > Nieuw wachtwoord aanvragen

▲ terug naar het overzicht

 

BETALEN

Betalen via iDEAL

Betaal gemakkelijk, veilig en snel met iDEAL via je eigen bank. Het voordeel van iDEAL is dat wij je overschrijving direct ontvangen en je bestelling direct in behandeling kunnen nemen.

   > Via iDEAL betalen

▲ terug naar het overzicht

 

Betalen via bankoverschrijving

Het is natuurlijk ook mogelijk om je bestelling te betalen via een overschrijving bij je eigen bank. Het nadeel van een overschrijving is dat de verwerkingstijd van de betaling langer is dan bij een iDEAL betaling. Wij nemen je bestelling pas in behandeling als het bedrag is bijgeschreven op onze bankrekening. 

Toch graag een overschrijving via bank doen? 
Vul in de omschrijving van de overschrijving je ordernummer in. Zodra wij uw betaling hebben ontvangen, wordt uw fotoproduct in productie genomen. Een bankoverschrijving is gratis.

Bankgegevens
Rabobank 11.89.25.563 t.n.v. FotoOpCanvas.nl in Kollum
IBAN: NL53 RABO 0118 9255 63 BIC: RABONL2U

▲ terug naar het overzicht

 

Achteraf betalen

Je kunt je bestelling eventueel betalen via de optie 'Achteraf betalen'. Je hoeft dan je bestelling pas te betalen zodra je deze hebt ontvangen. Het verschil met een overschrijving via bank is dat wij je bestelling direct in productie nemen en dus niet je betaling eerst binnen hoeven te hebben. Onze betalingspartner Buckaroo zorgt voor een vertrouwde afhandeling van je betaling. 

Achteraf betaling is mislukt

Het kan voorkomen dat je nu niet gebruik kunt maken van de achteraf betalen functie. De reden hiervoor is dat Buckaroo (onze betaaldienst) een gegevenscontrole uitvoert voor ieder nieuw betaalverzoek. Deze toetsing bestaat uit het controleren van je (betaal)gegevens, waarschijnlijk is er bij jou iets geconstateerd waardoor Buckaroo heeft besloten geen toestemming te geven voor het achteraf betalen. Door het uitvoeren van deze professionele toetsing gaat men potentieel misbruik van de achteraf betaaldienst tegen. Buckaroo hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in haar privacystatement.

Als achteraf betalen niet lukt, dan kun je uiteraard gebruik maken van onze andere betaalmethodes:

- iDeal (zie beschrijving hieronder)

- Overschrijving via bank (zie beschrijving hieronder)

Ik wil mijn betaling nu plaatsen via iDEAL (je bestelling wordt direct in productie genomen)

Je rekent je betaling snel en veilig af met iDEAL. Ga hiervoor opnieuw naar je winkelwagen en kies bij de laatste stap voor de betaaloptie iDEAL. Zodra wij je betaling hebben ontvangen, wordt je bestelling in productie genomen. 

Via iDEAL betalen 

Ik wil mijn betaling nu doen via een bankoverschrijving (je bestelling nemen wij in productie zodra wij de betaling hebben ontvangen) 

Via je eigen internetbankier programma kun je eenvoudig en veilig een bankoverschrijving doen. In de omschrijving van de overschrijving vul je je ordernummer in. Als je via een bankoverschrijving betaalt, duurt het ongeveer 1 a 2 werkdagen voordat wij je betaling hebben ontvangen. Zodra wij je betaling hebben ontvangen, wordt je fotoproduct in productie genomen. Een bankoverschrijving is gratis.

Bankgegevens
Rabobank 11.89.25.563 t.n.v. FotoOpCanvas.nl in Kollum
IBAN: NL53 RABO 0118 9255 63 BIC: RABONL2U

▲ terug naar het overzicht

 

Betaling is mislukt

1. iDEAL betaling lukt niet

Het kan voorkomen dat door een storing of een ander probleem je betaling via iDEAL mislukt. Krijg je een foutmelding van je bank dat er bijvoorbeeld een storing gaande is? Dan adviseren wij je de betaling via 'Overschrijving via bank' te plaatsen. 

Via je eigen internetbankier programma kun je eenvoudig en veilig een bankoverschrijving doen. In de omschrijving van de overschrijving vul je je ordernummer in. Als je via een bankoverschrijving betaalt, duurt het ongeveer 1 a 2 werkdagen voordat wij je betaling hebben ontvangen. Zodra wij je betaling hebben ontvangen, wordt je fotoproduct in productie genomen. Een bankoverschrijving is gratis.

Bankgegevens
Rabobank 11.89.25.563 t.n.v. FotoOpCanvas.nl in Kollum
IBAN: NL53 RABO 0118 9255 63 BIC: RABONL2U

2. Overschrijving via bank lukt niet

Ondervind je problemen bij het plaatsen van een betaling via 'Overschrijving via bank'? Dan is het mogelijk dat de betreffende bank een storing heeft. Wij adviseren het op een later tijdstip nog eens te proberen. 

3. Achteraf betalen lukt niet

Het kan voorkomen dat je nu niet gebruik kunt maken van de achteraf betalen functie. De reden hiervoor is dat Buckaroo (onze betaaldienst) een gegevenscontrole uitvoert voor ieder nieuw betaalverzoek. Deze toetsing bestaat uit het controleren van je (betaal)gegevens, waarschijnlijk is er bij jou iets geconstateerd waardoor Buckaroo heeft besloten geen toestemming te geven voor het achteraf betalen. Door het uitvoeren van deze professionele toetsing gaat men potentieel misbruik van de achteraf betaaldienst tegen. Buckaroo hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in haar privacystatement.

Als achteraf betalen niet lukt, dan kun je uiteraard gebruik maken van onze andere betaalmethodes:

- iDeal (zie beschrijving hieronder)

- Overschrijving via bank (zie beschrijving hieronder)

Ik wil mijn betaling nu plaatsen via iDEAL (je bestelling wordt direct in productie genomen) 

Je rekent je betaling snel en veilig af met iDEAL. Ga hiervoor opnieuw naar je winkelwagen en kies bij de laatste stap voor de betaaloptie iDEAL. Zodra wij je betaling hebben ontvangen, wordt je bestelling in productie genomen. 

Via iDEAL betalen  

Ik wil mijn betaling nu doen via een bankoverschrijving (je bestelling nemen wij in productie zodra wij de betaling hebben ontvangen) 

Via je eigen internetbankier programma kun je eenvoudig en veilig een bankoverschrijving doen. In de omschrijving van de overschrijving vul je je ordernummer in. Als je via een bankoverschrijving betaalt, duurt het ongeveer 1 a 2 werkdagen voordat wij je betaling hebben ontvangen. Zodra wij je betaling hebben ontvangen, wordt je fotoproduct in productie genomen. Een bankoverschrijving is gratis.

Bankgegevens
Rabobank 11.89.25.563 t.n.v. FotoOpCanvas.nl in Kollum
IBAN: NL53 RABO 0118 9255 63 BIC: RABONL2U

▲ terug naar het overzicht

 

Factuur ontvangen

Als je een bestelling bij ons plaatst, ontvang je automatisch een factuur van je bestelling. Deze factuur is als bijlage bijgevoegd bij je orderbevestiging. Heb je onverhoopt geen factuur ontvangen? Stuur dan even een e-mailbericht naar info@FotoOpCanvas.nl. Onze Klantenservice stuurt je dan even een nieuwe factuur. 

▲ terug naar het overzicht

 

BEZORGING


Levertijd

Je foto op canvas wordt binnen 2 werkdagen verstuurd. In onderstaand schema kun je zien wanneer je foto uiterlijk wordt verzonden. Bestel je na 13.00 uur, dan gaat de levertijd de volgende werkdag in.

STANDAARD VERZENDING: binnen 2 werkdagen verstuurd, GRATIS verzending

Standaard verzending     Binnen 2 werkdagen verstuurd
Bestelling geplaatst op:     Bestelling uiterlijk verstuurd op:
Maandag     Woensdag
Dinsdag     Donderdag
Woensdag     Vrijdag
Donderdag     Maandag
Vrijdag     Dinsdag
Zaterdag     Woensdag
Zondag     Woensdag


SPOED ORDER: je betaalt 20% extra over de verkoopprijs

SPOED order     Binnen 1 werkdag verstuurd
Bestelling geplaatst op:     Bestelling geleverd op:
Maandag     Dinsdag
Dinsdag     Woensdag
Woensdag     Donderdag
Donderdag     Vrijdag
Vrijdag     Maandag
Zaterdag     Dinsdag
Zondag     Dinsdag

 

LET OP: De levertijd van je bestelling gaat in zodra wij je bestelling + betaling hebben ontvangen. 

Heb je betaald via 'Overschrijving via bank'? Dan kan het enkele werkdagen duren voordat wij je betaling hebben ontvangen en je foto in productie nemen. Bestellingen die betaald zijn via iDEAL en Achteraf betalen worden direct in productie genomen. 

▲ terug naar het overzicht

Verzendkosten

Verzending Nederland België & Duitsland
Standaard formaten GRATIS € 5,95
Meerdere producten
(per extra product)
N.V.T. + € 1,- p.p.

Vanaf 80x120 en
100x100 cm

GRATIS Niet mogelijk

Wil je een fotoproduct verzenden naar een ander land dan hierboven genoemd? Neem dan even contact met ons op voor de mogelijkheden. 

 ▲ terug naar het overzicht

Status van bestelling

Je kunt de status van je bestelling gemakkelijk bekijken via je account op onze website (indien aangemaakt). Via de volgende link ga je naar je account en log je in met je e-mailadres en wachtwoord. 

   > De status van mijn bestelling bekijken in mijn account

Via e-mail ontvang je ook statusupdates van ons over de voortgang van je bestelling. Ontvang je deze e-mails niet? Dan komen de e-mails waarschijnlijk in je 'Spam' of 'Ongewenste post' terecht. Ga naar de betreffende berichten en geef aan dat het afzender veilig is, dan ontvang je onze e-mails in het vervolg in je Postvak IN.   

▲ terug naar het overzicht

 

Verpakking foto op canvas

Een foto op canvas is een kwetsbaar product. Om deze reden wordt jouw bestellingen dan ook zeer goed verpakt. De canvas wordt goed en stevig verpakt in bubbeltjesplastic, zodat er geen beschadigingen kunnen ontstaan. 

▲ terug naar het overzicht

Verzending naar buitenland

Wij kunnen onze fotoproducten ook verzenden naar het buitenland. Voor verzending naar België en Duitsland raadpleeg je onderstaand schema. Je fotoproduct wordt in dit geval binnen 7 werkdagen verstuurd. Wil je je fotoproduct in een ander land ontvangen? Dan vragen wij je vriendelijk even contact op te nemen met onze Klantenservice voor de verdere mogelijkheden.

Verzending naar België en Duitsland

Verzending België & Duitsland
Standaard formaten € 5,95
Meerdere producten
(per extra product)
+ € 1,- p.p.
Vanaf 80x120 en
100x100 cm
Niet mogelijk


▲ terug naar het overzicht

 

Wat als ik niet thuis ben

Onze fotoproducten worden geleverd door onze vervoerspartner GLS. Nadat je een e-mailbericht van ons hebt ontvangen met de melding dat je fotoproduct is verstuurd, wordt je order binnen ongeveer 2 werkdagen afgeleverd. 

Als je niet thuis bent op het moment van levering zijn er twee opties:

  • De chauffeur van GLS heeft een 'Niet thuis bericht' achtergelaten. Via de gegevens in dit bericht kun je een afspraak maken voor een nieuwe levering
  • De chauffeur van GLS heeft een bericht achtergelaten dat je pakket is afgeleverd bij je buren

▲ terug naar het overzicht

 

Kan ik mijn fotoproduct retour sturen?

Onze fotoproducten worden voor jou op maat gemaakt op basis van jouw geuploade foto en jouw keuzes in onze besteltool. Om die reden kun je het maatwerkproduct niet naar ons retourneren. Uiteraard kun je het product retourneren wanneer je niet tevreden bent over de kwaliteit, wanneer het product beschadigd is en/of wanneer er onderdelen missen. We willen je vragen dan de drie onderstaande stappen te volgen:

1. Breng ons op de hoogte!
Heb je een klacht? Stuur ons dan binnen 14 dagen na ontvangst van je fotoproduct een omschrijving van jouw klacht, voorzien van een foto van het betreffende product naar: info@fotoopcanvas.nl.

2. We komen het product gratis bij jou afhalen!
Indien nodig, regelen wij binnen 2 werkdagen een afhaalopdracht voor je bij onze vervoerspartner GLS. Het fotoproduct wordt dan bij jou thuis afgehaald, zodat je zelf het product niet retour hoeft te sturen. De kosten van de retourzending van het product zijn voor onze rekening. Stuur het product nooit zelf retour zonder dat wij van de klacht af weten en akkoord hebben gegeven voor een retourzending. Het is voor ons dan namelijk niet te achterhalen dat het pakket van jou afkomstig is.

3. Je ontvangt een nieuw fotoproduct, een waardebon of het aankoopbedrag retour.
Afhankelijk van jouw klacht en opmerkingen bieden wij jou binnen 3 werkdagen nadat het het product bij ons retour gekomen is, een passende oplossing in de vorm van een nieuw fotoproduct, een waardebon of het aankoopbedrag retour op jouw bankrekening. 

▲ terug naar het overzicht

 

INFORMATIE OVER FOTO OP CANVAS

Wat is een foto op canvas

Een foto op canvas is een prachtig kwaliteitsproduct dat je foto laat stralen. Je foto wordt geprint op een canvasdoek met een keuze uit 2 framediktes: 2 cm of 4 cm.

Voor meer informatie over een foto op canvas verwijzen wij je naar onze informatiepagina op onze website.  

   > Foto printen op canvas

Foto printen op glas

▲ terug naar het overzicht

 

Formaten en prijzen foto op canvas

De prijs van een foto op canvas is afhankelijk van het formaat en de framedikte die je kiest. Je hebt al een foto op canvas vanaf € 6,-. Hiermee zijn we de goedkoopste aanbieder van Nederland. Voor meer informatie over onze prijzen en formaten verwijzen wij je naar onze prijzenpagina. 

  > Foto op canvas prijzen 

▲ terug naar het overzicht

 

Afwijkende formaten foto op canvas

Sommige situaties vragen om maatwerk. Wij denken graag met je mee! Neem voor speciale wensen of formaten gerust eens vrijblijvend contact met ons op. 

Contact opnemen met FotoOpCanvas.nl 

▲ terug naar het overzicht

 

Fotobewerkingen

Het kan voorkomen, een foto waar je trots op bent, mankeert tot een klein dingetje aan. Zo kan het zijn dat de persoon op de foto 'rode ogen' heeft of dat er een datum in je foto staat. Geen probleem! Deze bewerkingen verrichten we graag GRATIS voor je, service van de zaak! 

Ook bewerkingen als een kleurenfoto omzetten naar zwart/wit of sepia tinten voeren we graag voor je uit. Ook dit doen we kosteloos, omdat we graag willen dat je 100% tevreden bent over je foto! 

   > Alle fotobewerkingen met voorbeelden

▲ terug naar het overzicht

 

Kwaliteit van onze prints op canvas

FotoOpCanvas.nl is een zusterbedrijf van CanvasCompany.nl. CanvasCompany.nl is al meer dan 12 jaar toonaangevend in de fotografiemarkt door marktleider te zijn in het bedrukken van foto op canvas. Wij zijn door diverse gerenommeerde partijen als beste getest en kunnen honderden fotografen tot onze vaste klanten rekenen.

Wij maken alleen gebruik van materialen van de hoogste kwaliteit. Het canvas is van hoogwaardige kwaliteit en is ook UV-bestendig. Jouw foto op canvas wordt door een van onze productiemedewerkers op een frame gespannen. Door hun jarenlange ervaring kun je er vanuit gaan dat dit zeer zorgvuldig gebeurt, waardoor jouw foto op canvas erg strak is afgewerkt. Het canvas kan in principe levenslang mee. Zo kun jij altijd blijven genieten van die mooie foto!

Onze kwaliteit kort samengevat:

  • Je foto wordt direct op het canvas geprint
  • Kleuren worden helder en scherp geprint 
  • Details worden perfect geprint 
  • Alle randen worden netjes afgewerkt

Duizenden tevreden klanten
Veel van onze klanten sturen ons een foto van het resultaat van hun foto op canvas. Bekijk de voorbeelden van onze klanten op onze uitgebreide voorbeeldenpagina!

   > Voorbeelden foto op canvas

▲ terug naar het overzicht

 

Onderhoud foto op canvas

Jouw foto wordt rechtstreeks op het canvasdoek geprint. Door de hoogwaardige kwaliteit van het canvas en de inkt, kun je jouw foto op canvas gemakkelijk schoonmaken. Wij adviseren om dit met een droge, zachte doek te doen.

LET OP: Maak jouw foto op canvas NIET schoon met een vochtige doek! De inktkleuren kunnen dan beginnen te vlekken.

▲ terug naar het overzicht

 

Foto op canvas framedikte

Je hebt bij ons de keuze uit twee framediktes: een 2 cm frame of een 4 cm frame. Met een 2 cm frame heb je de normale framedikte. In combinatie met deze framedikte is het ook mogelijk om baklijsten te bestellen. Met een 4 cm frame hangt jouw foto wat verder van de muur af. Hierdoor lijkt het net of deze 'zweeft'!

Voor meer informatie over onze framediktes verwijzen we je graag naar onze framedikte-pagina met diverse voorbeelden! 

   > Foto op canvas framedikte

▲ terug naar het overzicht

 

Canvas bedrukken

Jouw mooiste foto wordt bij FotoOpCanvas.nl rechtstreeks op het canvasdoek geprint. Door gebruik van hoogwaardige inkten wordt jouw foto extra scherp afgedrukt! Door deze inkten is jouw canvasdoek ook UV-bestendig. Het is helaas niet mogelijk om jouw canvasdoek buiten op te hangen. Door vocht kunnen de kleuren namelijk vervagen.

▲ terug naar het overzicht

 

Foto op canvas voor buiten

Jouw foto op canvas wordt afgedrukt met hoogwaardige inkten, waardoor deze UV-bestendig is. Het is echter niet mogelijk om jouw canvasdoek buiten op te hangen: door vocht kunnen de kleuren gaan vervagen. WIl je jouw canvasdoek buiten ophangen, dan adviseren wij om een tuinposter te bestellen bij ons zusje TuinposterOpMaat.nl.

▲ terug naar het overzicht

 

Foto op canvas ophangen

Om je foto op canvas op een professionele manier te presenteren, kun je in onze besteltool kiezen voor het bijbehorende ophangsysteem. Deze is bij te bestellen voor slechts € 3,47. Hiermee bevestig jij jouw canvasdoek eenvoudig aan de muur.

   > Foto op canvas ophangsysteem

▲ terug naar het overzicht

 

Zakelijke mogelijkheden

Zakelijke klanten hebben vaak andere wensen dan onze veel van onze particuliere klanten. Geen probleem! Wij denken graag met je mee in mogelijkheden. Wil je bijvoorbeeld meerdere canvasdoeken met foto afnemen? Dan kunnen we een offerte op maat maken. Heb je andere wensen voor wat betreft het formaat of iets anders? Ook hierin zijn we flexibel! Neem gerust eens vrijblijvend contact met ons op over de mogelijkheden! 

   > Meer over de zakelijke mogelijkheden

▲ terug naar het overzicht

 

Fotograaf of reseller

Wij kunnen inmiddels honderden tevreden fotografen, kunstenaars, reclamebureaus, resellers en vele andere partijen rekenen tot ons vaste klantenbestand. 
De redenen hiervan is simpel: 

  • Wij leveren constante kwaliteit
  • Wij werken met aantrekkelijke kortingen/marges
  • Je krijgt een vaste contactpersoon
  • In overleg is bijna alles mogelijk! 

Heb je ook interesse in een samenwerking? Neem dan gerust eens vrijblijvend contact met ons op! 

   > Meer over ons fotograaf en reseller programma

▲ terug naar het overzicht